Vítáme Vás v digitálním světě UPC!

Megarychlý internet a interaktivní digitální televize od UPC konečně v Radotíně!

Vzhledem k prodeji kabelové televize Radotín (provozované společností TVNET, s. r. o.) společnosti UPC Česká republika, s. r. o., vám nově služby internetového připojení a digitální televize poskytuje společnost UPC. 

 

Aktuálně pracujeme na modernizaci původní sítě, která neodpovídá standardům UPC, abychom vám mohli poskytovat ty nejlepší služby z oblasti vysokorychlostního internetu a digitální televize. Předem vám děkujeme za trpělivost. Věříme, že budete s našimi službami spokojeni a využijete je skutečně naplno.

 
 

Stávající zákazník

Nejčastější otázky a odpovědi

Jak se tato změna dotkne způsobu úhrady, kterým aktuálně hradím služby? Potřebuji provést nějaké změny?

Pokud jste dosud využívali platbu prostřednictvím SIPO a rádi byste ho i nadále využívali, kontaktujte, prosím, klientské centrum UPC na telefonním čísle 241 005 100.

 

V případě, že jste využívali jiný způsob úhrady, vyberte si, prosím, jeden z doporučených způsobů úhrady a proveďte potřebné kroky k jeho nastavení.

 

Číslo bankovního účtu společnosti UPC je 3983815/0300. Variabilní symbol najdete přímo na Vašem vyúčtování. Variabilní symbol, je stejný jako Vaše nové klientské číslo.

Proč si musím vyměnit zařízení jako modem a set-top box? Co se stane, pokud si zařízení nevyměním?

Pro maximální využití nabízených služeb od UPC bude nutné vyměnit vaše zařízení (set-top box, modem). Vše jsme připravili tak, abyste se nemuseli o nic starat. Distribuci zařízení zajišťuje naše servisní firma. Pokud jste si zařízení dosud nevyměnili, kontaktujte, prosím, servisní firmu na telefonním čísle uvedeném v dopise, který jsme vám zaslali.

 

Původní zařízení neumožňují plné využití služeb UPC a snižují obecně kvalitu sítě. Vy ani další klienti ve vašem okolí by tak nemohli využívat všechny produkty naplno. V případě, že si zařízení nevyměníte nejpozději do 1. 2. 2017, nebudeme vám dále moci poskytovat naše služby. Službu digitální televize bychom vám poté museli nahradit nabídkou TV Start, službu internetu bychom byli nuceni zcela ukončit. 

Potýkám se s výpadky služeb. Co s tím mohu udělat?

Z důvodu nízké kvality původní sítě nyní usilovně pracujeme na její modernizaci, abychom vám mohli poskytnout ty nejlepší služby. Práce na síti mohou být doprovázeny krátkodobými výpadky služeb, za které se vám omlouváme.

Budu muset přeladit televizní programy?

Z technických důvodů bude zapotřebí 1. 2. 2017 přeladit televizní programy na nové frekvence. Stačí provést automatické naladění na Vašem TV přijímači, popřípadě jiném vlastním přijímači pro příjem pozemního digitálního vysílání (DVB-T). Pro případné manuální ladění zadejte kanálovou pozici 21, frekvenci 470 MHz.

Mohu sledovat televizní pořady na více televizích?

Ano můžete. V případě, že využíváte nabídku TV Start - můžete rozbočit signál z vaší televizní zásuvky. Možností je také doobjednání druhé televizní zásuvky dle platného ceníku. Využíváte-li nabídku digitální televize, tj. Klasik, Komfort či Komplet, budete pro každou připojenou televizi potřebovat Mediabox. S UPC máte možnost sledovat digitální televizní programy až na 4 zařízení, které si můžete pronajmout či zakoupit dle platného ceníku. TV Start je pro další TV přijímače dostupná i bez Mediaboxu.

Jaké výhody mi přináší přechod k UPC?

Tím, že se společnost UPC Česká republika, s.r.o., stává k 31. 12. 2016 Vaším novým poskytovatelem televizních a internetových služeb, získáte možnost využívat služby z široké nabídky UPC jako je megarychlý internet nebo interaktivní digitální televize s širokou nabídkou programů, neomezenou videotékou, službou zpětného zhlédnutí a další.

Bude se měnit nastavení mých stávajících služeb?

Nabídka společnosti TVNET s.r.o. se liší od nabídky UPC, nemusíte se ale ničeho obávat, vybrali jsme pro Vás takové nové služby, které Vám poskytnou širší nabídku služeb digitální televize a vysokorychlostního internetu.

Budou se pro mě měnit stávající smluvní podmínky poskytování služeb?

Z důvodu prodeje společnosti TVNET s.r.o. přecházíte k 31. 12. 2016 na Všeobecné podmínky společnosti UPC Česká republika, s.r.o.

Bude se pro mě měnit cena?

Tato změna může ovlivnit výši Vašeho dosavadního vyúčtování. Podrobnosti naleznete v dopise, který jsme Vám zaslali. Změna služeb se projeví na Vašem prvním vyúčtování, tj. za měsíc leden 2017.

Jak se dotkne změna mého vyúčtování?

Vyúčtování od společnosti UPC Vám má měsíční frekvenci, a to vždy od prvního do posledního dne kalendářního měsíce. Vyúčtování Vám bude zasíláno vždy na začátku měsíce, Vaše první vyúčtování obdržíte tedy na začátku měsíce ledna 2017. Splatnost vyúčtování je vždy 20. v měsíci.

 

Prostřednictvím portálu MOJE UPC, kontaktního formuláře nebo na telefonním čísle 241 005 100, prosím, zvolte formu zasílání vyúčtování - elektronické či tištěné vyúčtování. První vyúčtování vám bude zasláno tištěnou formou zdarma, za následující tištěné vyúčtování je dle platného ceníku účtováno 21Kč.

 

V případě, že si aktivně nezvolíte formu vyúčtování, bude Vám automaticky zasíláno tištěnou formou a účtováno dle platného ceníku.

 

Bližší informace o vyúčtování naleznete v sekci Vysvětlení vyúčtování a Průvodce vyúčtováním

Co je to MOJE UPC?

Portál MOJE UPC Vám nabízí řadu výhod a také možnost spravovat svůj klientský účet UPC online. Díky aplikaci MOJE UPC budete mít přehled o svých službách, přijatých platbách a vystavených fakturách. Můžete také pohodlně upravovat své kontaktní údaje, objednávat nové služby UPC.

 

Pro přihlášení do portálu MOJE UPC budete potřebovat své klientské číslo. Dále bude potřeba vyplit emailovou adresu a Vaše jméno.

Co mohu dělat v případě, že se změnami nesouhlasím?

Neradi bychom se s Vámi rozloučili, ale ze zákona máte právo smlouvu bez sankce ukončit ke dni nabytí účinnosti změn. O svém nesouhlasu nás prosím informujte písemně nejpozději do 31. 12. 2016 na adresu P. O. BOX 53, Praha 3, 130 11.