Telefon

Telefonní aparát vůbec nereaguje, na displeji se nic neukazuje

  1. Zkuste nejprve, zda je přístroj zapojen do elektrické zásuvky a zapnut. Pokud využíváte bezdrátový aparát, zkuste jej nejprve nechat cca hodinu v základně dobít, pak jej zkuste znovu zapnout.

  2. Pokud ani po této době přístroj nereaguje, je pravděpodobně rozbitý.


    Přístroj je v pronájmu:
    Na faktuře je uveden pronájem telefonního přístroje. Ozvěte se nám, prosím, na naši zákaznickou linku pro dodání nového aparátu.

    Přístroj je váš vlastní:
    Navštivte servis elektroniky ve svém okolí, nebo si kupte nový přístroj. Na naší síti fungují všechny typy přístrojů, které mají možnost režimu tónové volby. Další možností je kontaktovat naši zákaznickou linku a nechat si od nás dodat aparát do pronájmu.

Nejdou uskutečňovat hovory, tzn. nejde se nikam dovolat a nikdo se nedovolá vám

  1. Pokud od nás využíváte i další služby, ověřte jejich funkčnost (internet, digitální televize). Pokud nejde žádná služba, jedná se pravděpodobně o výpadek. Přesvědčit se můžete na adrese http://www.upc.cz/vypadky/. Pokud se nejedná o výpadek, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku.

  2. Zkuste restartovat modem a prověřit zapojení všech kabelů:
    - koaxiální a přívodní elektrický do modemu
    - telefonní a přívodní elektrický do základny aparátu.


    Přístroj je v pronájmu:
    Pokud ani po restartu modemu nejdou uskutečňovat hovory, zkuste telefonní kabel přepojit na modemu do druhé zďířky (zdířky jsou nejčastěji označeny TEL1 a TEL2), a proveďte znovu restart modemu.

    Přístroj je váš vlastní:
    Pokud ani nyní nejdou hovory uskutečnit, ozvěte se nám, prosím, na naši zákaznickou linku.

Nejde uskutečňovat hovory na jedno konkétní číslo

  1. Zkuste na toto číslo zavolat ze svého mobilního telefonu. Pokud se nedovoláte ani tehdy, je pravděpodobně chyba na straně poskytovatele služeb onoho čísla.

  2. Pokud se z mobilního telefonu na ono číslo dovoláte, ozvěte se nám, prosím, na naši zákaznickou linku.

Telefon na nic nereaguje

  1. Jste si jistí, že je vše zapojené do elektřiny? Ptáme se, protože nám se takové začátečnické chyby stávají také. Máte-li bezdrátový telefon, zkuste ho nechat alespoň hodinu v nabíječce.

  2. Pokud ani teď přístroj nereaguje, je pravděpodobně rozbitý.

    Mám telefon v pronájmu:
    Tuhle situaci budeme muset vyřešit společně, ale jakmile nám zavoláte zvládneme to napravit raz dva. Připravte si k ruce číslo telefonního přístroje, které je například uvedeno na poslední faktuře.

    Telefon je můj vlastní:
    Budete muset dát telefon do opravny, nebo si pořídit nový telefon. Koupit si můžete jakýkoliv přístroj, který má možnost režimu tónové volby. Nechce se vám hledat a vybírat? ozvěte se nám, prosím, a my vám samozřejmě rádi svěříme jeden ze svých telefonů do pronájmu.

Nikdo se mi nemůže dovolat a zároveň se nikomu nedovolám já

  1. Začněme tím nejjednoduším: Podívejte se, jestli vám fungují naše ostatní služby, třeba internet nebo digitální televize. Pokud také nefungují, jedná se zřejmě o výpadek. Ověřit si to můžete na http://www.upc.cz/vypadky/. Pokud si myslíte, že nejde o výpadek, ozvěte se nám, prosím, pokusíme se vše co nejrychleji vyřešit.

  2. Restartujte modem a zkontrolujte zapojení všech kabelů. Koaxiální (ten X) a přívodní elektrický (ten Z) do modemu, telefonní (ten Ž) a přívodní elektrický (ten Y) do telefonu.

    Mám telefon v pronájmu:
    Pokud nejde telefonovat ani po restartování modemu, zkuste telefonní kabel přepojit na modemu do druhé zdířky (zdířky jsou označeny TEL1 a TEL2). Znovu modem restartujte.

    Telefon je můj vlastní:
    Pokud telefon nejde ani teď, ozvěte se nám, prosím, a my se pokusíme co nejrychleji vše napravit.

Nemůžu se dovolat jen na jedno číslo

  1. Pojďme nejdřív vyloučit, že není chyba na druhé straně. Zkuste se na dané číslo dovolat z mobilu. Pokud se nedovoláte ani tehdy, je pravděpodobně chyba na druhé straně.

  2. Dovolali jste se? Chyba je tedy opravdu u nás, to nás mrzí. Ozvěte se nám, prosím, ať s tím můžeme společně něco udělat.

Další dotazy

Vypnutí hlasové schránky:

Na svém telefoním aparátu vytočte číslo #56#

 

Zapnutí hlasové schránky:

Na svém telefoním aparátu vytočte číslo *56#

 

Vyslechnutí vzkazů z hlasové schránky:

Stačí vytočit na telefonu číslo *68 a vzkazy se Vám přehrají samy.

 

Pomohl Vám průvodce řešením potíží?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2. Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno