Co mám dělat při problémech s přihlášením?

Přihlašovací údaje jsou stejné, jako do zákaznického portálu Moje UPC. V případě, že ještě nemáte přihlašovací údaje do Moje UPC, zaregistrujte se, prosím.

Pokud zadáte neplatné uživatelské jméno a/nebo heslo, zkuste se nejprve přihlásit znovu. Pokud zadáte pětkrát za sebou neplatné přihlašovací údaje, bude služba na 15 minut zablokována.

Počkejte 15 minut a zkuste se přihlásit znovu. Pokud si nepamatujete uživatelské jméno nebo heslo do Moje UPC, použijte odkaz „Zapomněli jste heslo nebo uživatelské jméno?“.

Pokud žádná z výše uvedených možností nefunguje nebo Vám zde uvedené informace nejsou jasné, neváhejte a kontaktujte nás, prosím.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2. Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno