Uhradil/a jsem, ale platba do UPC nedorazila. Co mohu zkontrolovat?

Zaregistrujte se do zákaznického portálu Moje UPC a vše budete mít pod kontrolou. V Moje UPC najdete seznam všech přijatých plateb.

1. Zkontrolujte, zda již uplynula doba potřebná pro připsání platby na Váš klientský účet. Doba připsání platby se liší podle způsobu úhrady.

Ve většině případů se platba připíše do 3 pracovních dnů. Při platbě poštovní poukázkou to však může být až 5 pracovních dnů.

Výjimkou je úhrada prostřednictvím SAZKA terminálu nebo platba kartou. V takovém případě se platba připíše i během víkendu do našeho systému do 24 hodin. O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem.

 
 

2. Pokud již tato doba uplynula a Vaši platbu přesto neevidujeme, zkontrolujte, zda platba v pořádku odešla z Vašeho bankovního účtu a obsahovala všechny potřebné údaje (číslo účtu, variabilní symbol, částka).

 
 

3. V případě, že jste platbu zaslali se správnými údaji a uplynula doba nutná pro její připsání, a přesto ji neevidujeme, zašlete nám potvrzení o provedené platbě.

- Emailem na adresu: doklady@upc.cz
- Faxem na číslo: 241 005 105
- Písemnou formou na adresu: UPC ČR, P.O.BOX 53, 130 11, Praha 3 - Žižkov

Zadali jste špatně/nezadali jste variabilní symbol? V takovém případě Vás požádáme o následující informace:
- datum úhrady
- číslo bankovního účtu, ze kterého částka odcházela
- uvedený variabilní symbol
- výši zaslané částky

Zadali jste špatné číslo bankovního účtu?
V tomto případě je nutné obrátit se přímo na Vaši banku s žádostí o vrácení platby zpět na Váš bankovní účet. V tomto případě je nutné zaslat platbu za služby UPC ještě jednou na správné číslo našeho účtu (3983815/0300) a nečekat na vyřízení reklamace u Vaší banky.