Částka na mém vyúčtování je vyšší, ale nejsem nový klient.
Měnili jste služby?
V případě, že jste si objednali novou službu nebo jste si navýšili stávající službu, do následujícího vyúčtování se Vám promítne i poměrná část z minulého období s ohledem na datum skutečného provedení změny služeb.
- Částku za Vaše aktuální zúčtovací období (již s novými službami)
- Rozdíl v ceně mezi původní nabídkou a novou nabídkou od reálného data změny do konce předchozího zúčtovacího období
Máte provolanou vyšší částku na Vašem UPC Telefonu?
Podrobný výpis hovorného najdete v zákaznickém portálu Moje UPC po přihlášení. Detailní výpis hovorného je také součástí vyúčtování zasílaného elektronickou formou.
Skončila Vám sleva?
V případě, že jste využívali některou z akčních nabídek (např. pro nové klienty), po skončení její platnosti jsou služby účtovány v plné ceně.